close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פאות בירושלים

מערכת שורשטז חשוון, תשפא03/11/2020

בחירה של גלריית פאות בירושלים חייבת להתבסס על ניסיון אישי, המלצות ו-ותק רב ככל האפשר

תגיות:

כדי לבחור פאה עבור אישה חרדית חשוב מאד לדעת אל מי לפנות. מכיוון שמדובר בצורך ייחודי של אוכלוסייה מסוימת הרי שהדבר הנכון לעשות הוא לפנות אל גלריית פאות שממוקמת באזורי מגורים של האוכלוסייה החרדית וכך האישה יכולה להיות בטוחה שהיא תמצא את הפאה שהכי מתאימה לה ולצרכים שלה. כיום פאה נבחרת לאחר תהליך של התאמה אישית ויש פה בעצם לא רק קנייה של מוצר מהמדף, תשלום עבורו וחזרה איתו הביתה, אלא יש כאן הרבה מעבר לכך. המעבר לשימוש בפאה יכול להיות לא פשוט עבור הרבה מאד נשים, בעיקר צעירות שהתחתנו לא מזמן. מכאן ההבנה כמה חשוב שאת הבחירה תלווה אשת מקצוע, שמכירה את

הדרישות והצרכים של אותה אישה ותוכל לסייע לה לבחור את הפאה שהכי תתאים לה מכל הבחינות.

איפה קונים פאות?
בחירה של גלריית פאות בירושלים חייבת להתבסס על ניסיון אישי, המלצות ו-ותק רב ככל האפשר. במקום צריכות להיות עובדות שמכירות את הפנים של העולם החרדי, יודעות מה יכולות להיות התחושות של המעבר לשימוש בפאה והכי חשוב – מעבר להתאמת הפאה יודעות איך לתמוך ולסייע במישור הרגשי. נשים צעירות רבות עושות את המעבר לפאה וחשוב לסייע להן להבין את הסטטוס החדש שאליו הן מגיעות כעת לאחר שהן מתחתנות וגם יש מהן ציפייה חדשה. עד כה התחושות ועצם המעבר של האישה לא קיבלו הרבה התייחסות אלא היו מובנים מאליהם ולא נעשתה שום פעולה כדי לרכך את המעבר ולסייע בו כדי שיעבור בקלות רבה יותר. בזכות תהליך אישי מדויק ומקצועי האישה גם תרגיש יותר בנוח, גם תבחר את הפאה שהכי הולמת את המראה שלה וגם היא תרגיש בנוח כשהיא תהיה עם הפאה. כשהבחירה מבוצעת בנוחות, ברגישות ובהכלה – הרבה יותר קל להתחבר למראה החדש.

בחירה של הפאה הכי נכונה ומתאימה
כיום יש לא מעט סוגים של פאות וההתאמה האישית נדרשת על מנת שהאישה גם תרגיש בנוח כשהפאה על ראשה, גם תרגיש שהיא נראית טוב ויפה וגם שהביטחון העצמי שלה יהיה גבוה בזמן שתהיה עם הפאה בחברת אנשים.פאות קאסטם למשל נחשבות לחוד החנית בטכנולוגיות הייצור של פאות כיום והן איכותיות, יפות, מבריקות ובעלות מראה טבעי. למרות שברור שאישה חרדית תעשה שימוש בפאה – פאות אלה נראות טבעיות מאד על הראש ולכן גם תורמות לתחושה טובה, לדימוי עצמי חיובי ולמערכת יחסים טובה וחיובית עם הפאה על בסיס יומיומי. הפאות איכותיות מאד, מחזיקות מעמד במשך הרבה מאד זמן וברוב המקרים אין צורך להחליף אותן או לעבור לעשות שימוש בפאות אחרות, שכן הפאות מסוג קאסטם גם לא דורשות הרבה פעולות תחזוקה שגרתיות וגם נשארות עמידות ויפות לאורך הרבה מאד זמן.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה